1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 973551

Sv: HV 71 - Timrå IK 2008-01-26
lungan: Men kamma dig nu vetja! Varför ödsla energi på att jaga ikapp ett horribelt stort försprång och ändå inte få ut någonting utav det hela. Finns ingen anledning att lägga kraft på att jaga ikapp HV71 i nuläget. Låt dem få rinna ifrån. Hade poängavståndet varit som högst 6p hade jag kunnat köpa din inställning. Men nu snackar vi 16p, 13p före matchen. Rent vansinne att tömma sig på en forcering framåt i en match som inte betyder någonting alls.

Ikväll däremot är det enbart 3p som gäller. Därmed basta.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer