PEN: Det är bildstörningar på samtliga matcher som sänds via PPV/Säsongskortet... Verkar inte som om dom försöker göra nåt åt det heller för skiten rullar bara på... Timrå må vara kass, men när sändningarna är så här dåliga blir man ju fan vansinnig!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Verkar inte som om dom försöker göra nåt åt det heller för skiten rullar bara på...
Timrå må vara kass, men när sändningarna är så här dåliga blir man ju fan vansinnig!!