Ikväll kan vi få klara oss utan 8 spelare, tror jag det var. Vänta, jag måste räkna.
Jonte, Pärssinen, Hynning, Pyörälä, Koskinen, Robban (skurit upp sitt knä med sin skridsko), Axelsson (fotskadad, klev av träningen igår) och sist men inte minst Erik A (magsjuk).
De tre sistnämda är stora frågetecken inför ikväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jonte, Pärssinen, Hynning, Pyörälä, Koskinen, Robban (skurit upp sitt knä med sin skridsko), Axelsson (fotskadad, klev av träningen igår) och sist men inte minst Erik A (magsjuk).
De tre sistnämda är stora frågetecken inför ikväll.
Jag gillar det här.....
Hehe.