1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 983096

Sv: Timrå IK - Linköping 2008-02-14
Skarin: Om vi glömmer hamnområdet (där det verkar vara fulltecknat redan) så måste gamla Berners vara det optimala läget. Då får Sundsvall sitt evenemangsstråk med IP, nya arenan, sporthallen och Tonhallen inom samma area. Precis som Göteborg har idag med Ullevi, Bergakungen, Scandinavium, Mässan och Liseberg. En av anledningarna till att VF har ett sånt högt publiksnitt är att Scandinavium ligger så centralt och lättlillgängligt. Innan match kryllar det av supportrar på Avenyn med omnäjd för att ladda upp, de går sedan till Scandinavium på max 10 minuter och bevittnar matchen. Logistiskt sätt, helt perfekt. Detta är nog det enda rätta.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer