Hahl Bundy: o vi som tyckte Kenta inte släppte fram juniorer..nu är vi ett föredömme på området..nej skämt åsido det känns en aning problematiskt när vi nu möter Mårtensson o Weinhandel % co..
vi får hoppas våra unga överträffar sig själv lite som juniorerna i HV gjorde senast mot just LHC..dock har ju HV en i övrigt lite tyngre trupp än vi..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
vi får hoppas våra unga överträffar sig själv lite som juniorerna i HV gjorde senast mot just LHC..dock har ju HV en i övrigt lite tyngre trupp än vi..