Visst har man skador men fy fan va patetiskt!!!!!!!! Är bara Tenkrat och Hahl som vill nåt. Och förlorar man 11 tekningar av 10 så ska man fan inte vinna en match heller. Ställ in fokus på att klara sig från kvalserien nu!!!!!!!!!!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst har man skador men fy fan va patetiskt!!!!!!!! Är bara Tenkrat och Hahl som vill nåt. Och förlorar man 11 tekningar av 10 så ska man fan inte vinna en match heller. Ställ in fokus på att klara sig från kvalserien nu!!!!!!!!!!!!!