Jag är inte så förvånad att det blir stryk med det laget vi matchar på isen. Men extremt ruttet att tappa ledning i slutet sådär. Och det här skadeeländet är ju fullkomligt patetiskt - sparka fystränaren snarast, ett skämt om killen är kvar. Nubben må ha varit gud i somligas ögon, men nog fan hade karln en jävla förmåga att hitta skadedrabbade spelare! Bra att det kommer in en ny sportchef snart.
Men men, det bör bli slutspel i alla fall. Huvudsaken
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och det här skadeeländet är ju fullkomligt patetiskt - sparka fystränaren snarast, ett skämt om killen är kvar. Nubben må ha varit gud i somligas ögon, men nog fan hade karln en jävla förmåga att hitta skadedrabbade spelare! Bra att det kommer in en ny sportchef snart.
Men men, det bör bli slutspel i alla fall. Huvudsaken