Rättvist resultat Lhc har fler spelare att gå på ,Timrå tyckte ju tydligen att man hade tillräckligt med spelare trots Hedströms och Martinens tidiga utåg. Mitt krav är OM!!!!! vi hänger kvar i år så byter vi målvakt och förstärker truppen så att vi klarar en 4-5 skador. Som alla andra topplag i Elitserien. FY FAAAAAAAAAN vad trist det här är!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mitt krav är OM!!!!! vi hänger kvar i år så byter vi målvakt och förstärker truppen så att vi klarar en 4-5 skador.
Som alla andra topplag i Elitserien.
FY FAAAAAAAAAN vad trist det här är!!