andyo: Bra, för om har ju 20p mer än oss. Alla ni som tror på ett slutspel som slutar i lycka måste vakna ch inse allvaret vi befinner oss. En kvartsfinal som slutar i 0-4 vore ändå en bragd motför en kvalserie mot Leksand, Mora, Malmö, Bif mfl. Det klarar vi aldrig
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Alla ni som tror på ett slutspel som slutar i lycka måste vakna ch inse allvaret vi befinner oss.
En kvartsfinal som slutar i 0-4 vore ändå en bragd motför en kvalserie mot Leksand, Mora, Malmö, Bif mfl. Det klarar vi aldrig