RTS: Ja, hade dom haft 20p mer än oss med dom fem namnen borta då? Lägg till lite småskador på mindre viktiga spelare också (t.ex. Erik andersson och Koskinen i vårt lag) så hade dom nog hamnat ännu lägre.
Det hade egentligen vart en bragd att vinna med dagens trupp. Tre kedjor varav en med två spelare födda 91. Lägg till att en center går sönder i matchen också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det hade egentligen vart en bragd att vinna med dagens trupp. Tre kedjor varav en med två spelare födda 91. Lägg till att en center går sönder i matchen också.