RTS: Jag har tittat på spelprogrammet. Vi kommer inte att hamna i någon kvalserie. Det är lika omöjligt som att vi kommer att överleva kvartsfinal. Joo.. det är faktiskt så att efter att kört kvarvarande matchprogrammet i mitt system så visar det sig att chanserna/riskerna är fördelade enligt följande. KS - 3 % risk. Ingenmansland - 29% risk/chans. Slutspel - 68% chans. Vid eventuellt KS-spel så har vi 25% chans att klara oss kvar. Vid slutspel så har vi 10 % chans att ta oss vidare från kvartsfinal. Detta är odiskutabla siffror som är rykande färska från SaidaHockeyController 5.5.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Detta är odiskutabla siffror som är rykande färska från SaidaHockeyController 5.5.