Snoop: Jo snart, men förklara gärna din bild av hur Timrå skall klara detta med bravur. Jag är jävligt orolig hur detta skall sluta. Vi hade idag 6st ordinarie forwards och Transferfönstret är som du kanske vet stängt, 4700 åskådare ett tufft schema framför oss, en tränare som efter 45omg inte fått ordning på spelet. En ledning som är stukad. Listan kan göras lång. Jag bryr mig alldeles för mycket för att kunna gå med ett brett leende på läpparna för tillfället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är jävligt orolig hur detta skall sluta. Vi hade idag 6st ordinarie forwards och Transferfönstret är som du kanske vet stängt, 4700 åskådare ett tufft schema framför oss, en tränare som efter 45omg inte fått ordning på spelet. En ledning som är stukad.
Listan kan göras lång.
Jag bryr mig alldeles för mycket för att kunna gå med ett brett leende på läpparna för tillfället.