Viktigt att påpeka är: - Det är inte konstigt att vi torskar idag - Det är bra kämpat med 2,5 kedjor
Men fakta är: - Det är för jävligt att tre pinnar blir noll sista fyra minuterna - Det är risk för att detta slutar utanför slutspelet. (Värre skall det väl inte bli väl - va?, va? va?)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
- Det är inte konstigt att vi torskar idag
- Det är bra kämpat med 2,5 kedjor
Men fakta är:
- Det är för jävligt att tre pinnar blir noll sista fyra minuterna
- Det är risk för att detta slutar utanför slutspelet. (Värre skall det väl inte bli väl - va?, va? va?)