Backlund är ingen Kapanen, men det är inte hans fel att vi förlorar. Fattar inte hur ni efter varje match kan skylla på Backe! Kolla backarnas agerande i stället.
Lotvonen är ett skämt.
Tenkrat är kung och visar 100% inställning.
(Laken du kan glömma sportchefsjobbet, det var väl du som skrev igår att du tyckte Tenkrat skulle få gå?)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lotvonen är ett skämt.
Tenkrat är kung och visar 100% inställning.
(Laken du kan glömma sportchefsjobbet, det var väl du som skrev igår att du tyckte Tenkrat skulle få gå?)