1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 983773

Sv: Timrå IK - Linköping 2008-02-14
Modano: Hur stor chans har du att nå styrelsen med dessa ord? Vore det inte bättre att dricka en kaffe, eller varm mjölk som sägs ha en lugnande effekt, och plita ner ett mail där du dryftar ditt hjärtas mening med de berörda parterna? Jag tror att du skulle få något större respons då. Faktiskt.

Det ger ju inte oss andra något att läsa det där. Mest bara en massa caps och dålig meningsuppbyggnad. Andas en eller två gånger. Läs igenom inlägget och fundera över relevansen ett slag.

Nu skulle jag dock kunna skriva det här till dig i en bubbla eller mail (och på så sätt leva som jag lär). Men det är nog fler som bör tänka på det här. Även om det är jävligt svårt att besinna sig just nu. Men det är faktiskt fullt möjligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer