Tenkrat var kung i kväll tyvärr höll inte timrå hela vägen... samtidigt anser jag att man inte ska att timrå inte tog bort sina spelare efter tekningarna som dom skulle dom ska inte få göra 2 mål direkt på tekning annars tyckte jag att dom spelade helt okej med tanke på alla skador hoppas det gick bra för erik andersson och att han inte blir borta för länge. Nu är det bara för grabbarna att glöma denna förlust och ladda för en svårare match på lördag
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
samtidigt anser jag att man inte ska att timrå inte tog bort sina spelare efter tekningarna som dom skulle dom ska inte få göra 2 mål direkt på tekning annars tyckte jag att dom spelade helt okej med tanke på alla skador hoppas det gick bra för erik andersson och att han inte blir borta för länge. Nu är det bara för grabbarna att glöma denna förlust och ladda för en svårare match på lördag