wap.hockeysnack.com Nu får ni ge er! Visst är det fruktansvärt tungt o jobbigt just nu men det är nu det är tid att kämpa kämpa o åter kämpa. Det gäller oss o det gäller laget. Ska vi bara lägga oss ner o dö? Nej aldrig i livet! Kämpa kämpa jag vägrar att göra nåt annat!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu får ni ge er! Visst är det fruktansvärt tungt o jobbigt just nu men det är nu det är tid att kämpa kämpa o åter kämpa. Det gäller oss o det gäller laget. Ska vi bara lägga oss ner o dö? Nej aldrig i livet! Kämpa kämpa jag vägrar att göra nåt annat!