Hahl Bundy: precis håller med dig har varit in å kollat här dom senaste dagarna å läser man bland inläggen känns det som om alla har gett upp hoppet på vårat lag. Visst vi har det jävligt tungt just nu därför behöver dom oss supportrar mer än nånsin
stöta timrå i med och MOTGÅNG
Kämpa kämpa vila å klaga kan vi göra när säsongen är över
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
stöta timrå i med och MOTGÅNG
Kämpa kämpa vila å klaga kan vi göra när säsongen är över