The great one: Han är absolut inte rätt man för jobbet tycker jag.
Sen ska man inte klaga på dagens insats. Det är det bästa de presterat på månader... Att vi förlorar beror på att matchtempo saknas och orken tryter när vi kör på 3 femmor. Misstagen kom med ca 10 minuter kvar...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen ska man inte klaga på dagens insats. Det är det bästa de presterat på månader... Att vi förlorar beror på att matchtempo saknas och orken tryter när vi kör på 3 femmor. Misstagen kom med ca 10 minuter kvar...