Per HApps: Och förmodligen har han "Modano" under hela sitt liv ALDRIG hållt på med någon form av idrott heller!!! IDIOT!!! Visst fasiken känns det tungt just nu, HELT KLART, men nu är det tid för alla som håller på Timrå IK att dra sitt strå till stacken. Man kan nästan tro att vissa här skulle önska att vi åkte ur elitserien, pinsamt!
Nä, upp med huvudet nu alla vi som älskar detta rödvita gäng och kämpa hela vägen ut!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och förmodligen har han "Modano" under hela sitt liv ALDRIG hållt på med någon form av idrott heller!!! IDIOT!!!
Visst fasiken känns det tungt just nu, HELT KLART, men nu är det tid för alla som håller på Timrå IK att dra sitt strå till stacken. Man kan nästan tro att vissa här skulle önska att vi åkte ur elitserien, pinsamt!
Nä, upp med huvudet nu alla vi som älskar detta rödvita gäng och kämpa hela vägen ut!
FORZA TIMRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!