svanen: Jag är med dig, men hela frustrationen här är ju att alla vill ju så mycket, och har hjärtat för Timrå i alla lägen, bara det att det tar sig i olika uttryck, men frågan om hjärtat finns i organisationen på samma sätt längre, tycker det är för mycket fokus och prio på arenan istället för laget. så uppfattar jag sitiuationen.....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
så uppfattar jag sitiuationen.....