Gladh: Därför att Mora maler på med fyra kedjor mot ett skadedrabbat HV.
Sedan talar väl allt för att Martin T, Pelle G, Johan D och David P kommer tillbaka mot oss på lördag. Medans vi fick ännu en skada. Erik lär ju inte lira då iaf. Sedan är det osäkert med Robban även om han trodde på spel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan talar väl allt för att Martin T, Pelle G, Johan D och David P kommer tillbaka mot oss på lördag. Medans vi fick ännu en skada. Erik lär ju inte lira då iaf. Sedan är det osäkert med Robban även om han trodde på spel.