General_Moisio: jag var på matchen idag å jag vet att dom klarar detta jag vet att det är jobbigt att gå på 3 femmor i 60 minuter men dom får inte bränna allt krut på en period..
dom kan vinna och dom kommer att vinna på lördag
dom kommer att kämpa och visa hjärta för laget och vinna
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
dom kan vinna och dom kommer att vinna på lördag
dom kommer att kämpa och visa hjärta för laget och vinna