Och nu står det klart att det är knät på Erik Andersson som havererade. Sicke skämt den här säsongen utvecklats till.
Även om det inte är aktuellt ännu så har jag en fråga: Finns det någon gräns där ett lag kan hävda Force Majure pga för många skadade spelare? Jag spelar själv på elitnivå i en annan sport och där krävs det ex ett visst antal läkarintyg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Även om det inte är aktuellt ännu så har jag en fråga: Finns det någon gräns där ett lag kan hävda Force Majure pga för många skadade spelare? Jag spelar själv på elitnivå i en annan sport och där krävs det ex ett visst antal läkarintyg.