Tvåtallar: Självklart hade det varit en skräll. Därför känns det extra tungt då det var så nära. Kommer bli betydligt svårare på lördag då jag nästan kan lova att spelare som Pelle G, Martin T, David P och Johan D kommer vara tillbaka för HV. Minst tre iaf. Så är det ju alltid.
Styrningen för Tenkrat var ju på en svår fladderpuck. Inte så lätt. Men det var synd. Synd också att han inte gjorde mål efter 30 sekunder. Han fick upp pucken bra men Stana gör en fantom. Fantastiskt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Styrningen för Tenkrat var ju på en svår fladderpuck. Inte så lätt. Men det var synd. Synd också att han inte gjorde mål efter 30 sekunder. Han fick upp pucken bra men Stana gör en fantom. Fantastiskt.