DJ Hemp: Vi kan i alafall klara kontraktet iår! för något slutspel blir det inte!! sorry men inse fakta nu. ala lag under oss verkar ha en formtop när hade Timrå sin formtopp senast! aldrig haftnågon, så inse nu allvaret!! TIK måste kriga för att undvika kvalet! Vi vinner inte många matcher till i år!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kan i alafall klara kontraktet iår! för något slutspel blir det inte!!
sorry men inse fakta nu.
ala lag under oss verkar ha en formtop när hade Timrå sin formtopp senast! aldrig haftnågon, så inse nu allvaret!! TIK måste kriga för att undvika kvalet!
Vi vinner inte många matcher till i år!!!