dr-nix: Lander löste varje situation på ett föredömligt enkelt sätt. Grymt. Pääjärvi hade ett friläge minuten innan han fick en chans till. Där satt den. Underbart.
Backe var riktigt jävla bra.
HV var inte bra. Men vi var bra. Vi var jäääääävligt bra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pääjärvi hade ett friläge minuten innan han fick en chans till. Där satt den. Underbart.
Backe var riktigt jävla bra.
HV var inte bra. Men vi var bra. Vi var jäääääävligt bra.