JimmyH: Glöm inte bort Regin idag! Han var hur jävla grym som helst. Som någon skrev tidigare - Sundh och Mini-Pebben är bleka som Tyskar på Mallis just nu - Regin bär upp kedjan och förtjänatre grymt beröm!!!
Sedan var det ju faktiskt så att vår femma med Bagarn och Mopedisterna kanske var den bästa formationen på isen!
...och betänk att de inte ens FÅR fira lagligt med en bira - även om de ville!
Skål alla! - Glenfiddich - Single Malt eller Tåbira - Drick varandra till med va fan som helst!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan var det ju faktiskt så att vår femma med Bagarn och Mopedisterna kanske var den bästa formationen på isen!
...och betänk att de inte ens FÅR fira lagligt med en bira - även om de ville!
Skål alla! - Glenfiddich - Single Malt eller Tåbira - Drick varandra till med va fan som helst!!!