JimmyH: Min förtjänst satt med Wö tröja på hela dagenn för att vända på den här skiten. Kan man risa så skall man rosa, Anton Lander !!!!! f...han är ju klasser bättre än Zäta i samma ålder. Bra jobbat av samtliga på isen idag inklusive Backe i målet, nu är helgen räddad. Forza TIk
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan man risa så skall man rosa, Anton Lander !!!!! f...han är ju klasser bättre än Zäta i samma ålder.
Bra jobbat av samtliga på isen idag inklusive Backe i målet, nu är helgen räddad.
Forza TIk