Icing-Ove: Sistaårs juniorer känns B i sammanhanget. Här snackar vi om killar som är förstaårs B-juniorer.
MoDo var väl serieledare hela den säsongen och det fanns bra backup i övriga truppen den på tiden. Minns du vilken 19-åring som var bäst i JVM den säsongen förresten?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
MoDo var väl serieledare hela den säsongen och det fanns bra backup i övriga truppen den på tiden. Minns du vilken 19-åring som var bäst i JVM den säsongen förresten?
Nej dagens vinst går inte att ta ner från himlen.