jonmannen: Efter att ha sett ca 8 perioder hockey idag modo*3, timrå*1, Luleå*2,5 och Rangers*1 så vet jag något man inte kan hylla i alla fall. Och det var praon som snackade under er match. Bland det värsta jag varit med om. Tänkte se hela er match, men var tvingad att flippa över till Luleås i stället.
Sen så tänker jag inte säga så mycket om hur underhållande match er var för då blir man väl påhoppad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen så tänker jag inte säga så mycket om hur underhållande match er var för då blir man väl påhoppad.