haggen: på tal om Brynässlakten. Erkänner att jag kollat neråt i tabellen senaste veckan. bra att luleå och brynäs torskade. Nu ser det klart bättre ut. 16 p ner till Brynäs på kvalplats. det tar dom inte in på nio matcher.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Erkänner att jag kollat neråt i tabellen senaste veckan.
bra att luleå och brynäs torskade.
Nu ser det klart bättre ut. 16 p ner till Brynäs på kvalplats. det tar dom inte in på nio matcher.