MorganaLefaey: Jag kan hålla med om att kommentatorn var lika intressant som Kristina Lugn, men det var ju bara att titta på kämpainsatsen som talar sitt tydliga språk. Sedan kan man lägga din kommentar om underhållning åt sidan när du som du skrev bara såg 1 period.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kan hålla med om att kommentatorn var lika intressant som Kristina Lugn, men det var ju bara att titta på kämpainsatsen som talar sitt tydliga språk. Sedan kan man lägga din kommentar om underhållning åt sidan när du som du skrev bara såg 1 period.