Orkar inte läsa allt, men visst är modoliderna nöjda med Kubens insats?
Helt sjukt!
Vänta...nu ser jag något här. Detta är skrivet av någon som kallar sig Wayne Gresky. Titta här:
"Sen är Styfs utvisning solklar, Hedman är absolut inte tacklingsbar där och speciellt inte i riktning mot egen målvakt. Tycker man något annat så rekommenderar regelboken som kvällslektyr. Dessutom borde Styf haft minst en tvåa extra för att han forsatte slåss efter att ha blivit bortplockad av linjemannen."
Jag tror inte mina ögon. Menar han allvar? Någon som vet?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Helt sjukt!
Vänta...nu ser jag något här. Detta är skrivet av någon som kallar sig Wayne Gresky. Titta här:
"Sen är Styfs utvisning solklar, Hedman är absolut inte tacklingsbar där och speciellt inte i riktning mot egen målvakt. Tycker man något annat så rekommenderar regelboken som kvällslektyr. Dessutom borde Styf haft minst en tvåa extra för att han forsatte slåss efter att ha blivit bortplockad av linjemannen."
Jag tror inte mina ögon. Menar han allvar? Någon som vet?