Maggan: Det var ju övertydligt att han tog på sig rollen som defensiv center medan Regin om Johan Andersson agerade kreatörer i anfallszon. Så Kokkos offensiv behöver är väl det sista som behöver få sig en skopa vett. Killen är för bövelen back. Är det någon fler än jag som hör ordet paniklösning? Regin var förresten fruktansvärt bra senast. Hoppas den formkurvan håller i sig ikväll, även fast förstecenter Hahl är tillbaka. Vi tar en pinne ikväll - 2-2!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Regin var förresten fruktansvärt bra senast. Hoppas den formkurvan håller i sig ikväll, även fast förstecenter Hahl är tillbaka. Vi tar en pinne ikväll - 2-2!