1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 989199

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-02-21
Skarin: Hörde det för länge sedan av en bekant faktiskt... men det kändes då som att det var ytterliggare ett pissrykte till att sprida ut, så jag gav fan i det . Men har det nu stått i blaskan är det väl offentligt.

Vad jag förstått är Challe inte alltid så nyanserad i sina dialoger med spelarna...och inte så diskret heller.

Konstigt vad det kan kännas i luften när det inte står helt rätt till mellan människor.

Kan man få i hop laget, tala ut och knyta näven i fickan kan man ju vända det hela till nått positivt. Känns som att vattendelaren blir på Lördag. 3 pinnar då så är det klart. Torsk så kan det bli nerver

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer