Skarin: Nä, det har du rätt i. Men det där andra ger ju ingen ´mumma smak i munnen direkt.
Men mycket skit med otur och annat är det.
Segare än idag har jag sällan sett. Jag tror jag ger noll getingar till Kimmo och Robin idag. Hynning får en han med för att han lyckades se så makalöst håglös ut. De får plocka varsin femma på lördag.
Hoppas att de fått ur mjölksyran ur benen till på lördag. Där gör vi aldrig mer än två mål, så det gäller att hålla tätt bakåt
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men mycket skit med otur och annat är det.
Segare än idag har jag sällan sett. Jag tror jag ger noll getingar till Kimmo och Robin idag. Hynning får en han med för att han lyckades se så makalöst håglös ut. De får plocka varsin femma på lördag.
Hoppas att de fått ur mjölksyran ur benen till på lördag. Där gör vi aldrig mer än två mål, så det gäller att hålla tätt bakåt