Frella: Jag har ingen åsikt alls faktiskt. Det var bara vad jag hört. Jag har aldrig träffat Challe och aldrig sett honom in action. Framtiden får utvisa.
Han är Timrås tränare - Alltså håller jag på honom och hoppas att det går bra för honom och laget. Han var ju en bra ledare på isen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han är Timrås tränare - Alltså håller jag på honom och hoppas att det går bra för honom och laget. Han var ju en bra ledare på isen