På måndag får man hämta ut biljetterna till slutspelet, börjar funder på att skita i det... Det spelar ingen roll vilket lag vi får i kvarten, det blir torsk med 4-1.
Avgå Challe, du och ditt j***a skitsystem. Håll dig till travet,du kan ju inte vara sämre där.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
till slutspelet, börjar funder på att skita i det...
Det spelar ingen roll vilket lag vi får i kvarten, det blir torsk med 4-1.
Avgå Challe, du och ditt j***a skitsystem.
Håll dig till travet,du kan ju inte vara sämre där.
Uno: Tomas Skogs petar de flesta backar i Timrå