Taurus: Nöjd och nöjd. Kunde varit bättre. Vi blev inte nollade iallafall. Bara för att inställningen inte alltid är på topp betyder det inte att vi måste sparka tränaren. Tycker bara det är löjligt att man håller på och bjäbba och repetera samma saker flera gånger om.
"CHALLE SKA BORT, HAN OCH DET JÄVLA SKITSYSTEMET", "SÄMST BACKAR I SVERIGE", "INSTÄLLNINGEN ÄR BÄTTRE I J20" osv.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"CHALLE SKA BORT, HAN OCH DET JÄVLA SKITSYSTEMET", "SÄMST BACKAR I SVERIGE", "INSTÄLLNINGEN ÄR BÄTTRE I J20" osv.