När jag ändå skrivit så många negativa inlägg, så kan jag lika gärna skriva ett till.
Vad tillför Lotvonen dagens lag? Han är som en grå massa som åker omkring där ute på isen och är snäll. Har börjat kalla honom för Bamse, stor och stark, men alldeles för mesig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När jag ändå skrivit så många negativa inlägg, så kan jag lika gärna skriva ett till.
Vad tillför Lotvonen dagens lag?
Han är som en grå massa som åker omkring där ute på isen och är snäll. Har börjat kalla honom för Bamse, stor och stark, men alldeles för mesig.
Tycker man kan kräva mer av en utländsk import.