1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 995408

Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Klistrar in i befintlig tråd:



"Pinsamt!
Mycket pinsamt uppträdande av Challe i intervjun efter matchen i Canalplussändningen. Satt tillsammans med fyra kompisar varav två idrottsskribenter och alla blev vi mycket häpna över Challes uppträdande under intervjun.
Verkade vara helt "borta" och ironisk till reportern och hur han kan uttala sig att han var nöjd med insatsen och att alla gjorde sitt bästa är pinibelt.
Att man har skador och därmed inte har det bästa laget är en sak men man ska väl ändå kunna försöka med det lag man har.
Han skulle kunnat sagt nåt i stil med att "idag var vi inte alls med och visade dålig vilja och inställning. Pääjärvi och Lander försökte dock i alla fall, men resten var väldigt bleka"
Helt rätt att de sågade Challe i studion efter intervjun. Mycket dåligt uppträdande Challe. Inte bra för Timrå..."

Timråit H-sand Idag kl. 01:39

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer