bisterfinnen: Det lustiga i allt det här är hur mycket media i alla dess former väljer att fokusera på just de spelare som inte är med. Men de som nu varit med ända fram till nu och som har gjort att vi faktiskt utmanar om topp-4, räknas inte deras insats in när serien sammanfattas på lördag kväll?
Som det förmodligen kommer att se ut när slutspelet inleds kommande tisdag saknas faktiskt bara Jonte Hedström och Erik Andersson. Det känns tryggt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som det förmodligen kommer att se ut när slutspelet inleds kommande tisdag saknas faktiskt bara Jonte Hedström och Erik Andersson. Det känns tryggt.