lungan: Tyvärr så får man aldrig vara glad. Känns inte bra ifall vi låter BIF få en chans att missa KS. Jag känner en hämndens sötma som kanske inte ens dyker upp men min förhoppning kvarstår sen i september då jag sa att jag hoppades Brynäs skulle göra en Leksand. Jag har aldrig varit så nära att få rätt men så är jag en Timråit oxå :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag känner en hämndens sötma som kanske inte ens dyker upp men min förhoppning kvarstår sen i september då jag sa att jag hoppades Brynäs skulle göra en Leksand.
Jag har aldrig varit så nära att få rätt men så är jag en Timråit oxå :)