Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
« Föregående · 2320832 · Nästa » Till forumet
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
roger_sundsvall: Fint! Vi spelar ett bra bortaspel idag!
Får väl se om dom kollar på det..
Får väl se om dom kollar på det..
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Andersson: Zajac blir ju inknuffad. Hur många sådana åkte inte vi på i serien?
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Andersson: Nu kollar de målet. Djurgården vill ha det bortdömt. Fördömt om det blir bortdömt
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Kerstin_k: det är ju uruselt av Lööke. Han har bara ett jävla jobb där och lyckas inte hålla sig utanför målgården.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Haha såklart det blir bortdömt........djurgårdsjävlapissdomare
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Alltså? Fredrik Olofssons mål mot oss godkändes? Vad är skillnaden på detta? Snälla nån
+ 2
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Kerstin_k: HockeyGudarna hatar Timrå. Vi kommer aldrig få göra första målet i en match. Vi kan glömma vinst ikväll..
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Greven: Gränsfall. Man undrar ju lite hur det hade varit om det var tvärtom.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
palleparling: Ni spelar mot Djurgården på Hovet. Det är skillnaden. Lycka till med att få med er domarna där.
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
10000 kronorsfrågan - hur hade det dömts om det var skansen som målade?
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Woody Jokinen: De hade inte vågat dömt bort den för dif.
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Woody Jokinen: Mhm de ringer för att publiken skriker, jaja bygg vidare på detta med lite mer fysiskt spel så kan det gå
+ 1
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Kulltorp: Absolut klar, bara det att det är så inkonsekvent dömt. Vi har åkt på ett par nästan identiska emot oss i säsongen. Skillnaden är att domarna har hela hockeysveriges ögon på sig nu i princip. Därav lär man vilja göra allt för att döma safe.
+ 5
Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Salak har inte 2 meter långa ben, om man tittar tillbaka på det så även om Lööke inte hade vars där så hade pucken gått in.
Tycker att Schilling håller kvar honom med
Tycker att Schilling håller kvar honom med
« Föregående · 2320832 · Nästa »