1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

SAIK - Timrå IK 2007-11-03


Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
LingaN: hehe dne där texten var lite kul, den skulle passa så PERFEKT när vi möter bruuuunäs hahah :D

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
adde_1337: Eller de andra klackarna när dom skriker: Vi hatar Timrå.

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
Hahl Bundy: ja fy fan vha grymmt, ahah dom skriker vi hatar timrå, då tar vi den där, gud vad dom ska skämas då !

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
adde_1337: När vi själva har snott den ifrån Bajen, hyfsad dubbelmoral.

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
LingaN:
Fantasi
Ja, ni har ingen fantasi
hejja, våååårt timrå
Ja, ni vill va som oss
för de är vi som har draget.

Sv: SAIK - Timrå IK 2007-11-03
adde_1337: tjalallala tjalalala weheey timrååå. svårt att skriva ordet (weheey) som man vill att de ska låta man ni fatta kanske!

« · 937069
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...