Silly Season 07/08
« Föregående · 877298 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 07/08
Laken: Gah, vad härligt med en sån här spekulation. En så kallad BOMB. Jag var rädd att vi skulle vara utan den i årets silly, men plötsligt dök den upp från ingenstans. Och vid ett tillfälle då laget mer eller mindre kändes givet. Nu är det ju döspännande att se vem det blir och om det överhuvudtaget blir någon.
Någon som kan bidra med några fler ledtrådar? Kom igen nu! :)
Någon som kan bidra med några fler ledtrådar? Kom igen nu! :)
Sv: Silly Season 07/08
htikare: På snacket från de som verkar veta låter det som en riktigt stor spelare. Men jag förstår inte riktigt varför du säger att de skall vara tysta? Du tror inte spelarens agent meddelat andra klubbar om sin spelare för att få igång någon form av budgivning så att spelaren i sig kan få mer att välja på och högre lön?
Sv: Silly Season 07/08
SIMON: Ja behåll det tilsvidare Simon..man vet aldrig om andra klubbar är inblandade så...
Sv: Silly Season 07/08
He,he...
Jag blev rejält utfrågad igår av en affärsbekant ang den värvning som ännu inte tillkännagivits eftersom den kanske inte var 100 klar.
Herre jösses vad det fiskades i tron om att jag skulle försäga mig.
(som om jag skulle veta något innan någon annan)
Jag ställde bara motfrågor och fick inte veta mer än vad denne i sin tur fått veta innan informationskällan i sin tur drog igen mungiporna med ett illmarigt léende.
Värvningen skulle i alla fall slå ned som en "BOMB"
...Gud vad nyfiken jag är !!! :-) ;-) :-D
Jag blev rejält utfrågad igår av en affärsbekant ang den värvning som ännu inte tillkännagivits eftersom den kanske inte var 100 klar.
Herre jösses vad det fiskades i tron om att jag skulle försäga mig.
(som om jag skulle veta något innan någon annan)
Jag ställde bara motfrågor och fick inte veta mer än vad denne i sin tur fått veta innan informationskällan i sin tur drog igen mungiporna med ett illmarigt léende.
Värvningen skulle i alla fall slå ned som en "BOMB"
...Gud vad nyfiken jag är !!! :-) ;-) :-D
Sv: Silly Season 07/08
SIMON: Om du nu vet, och uppenbarligen inte vill svara på vem det är, så får du gärna säga om det är värt att hålla förhoppningarna högt uppe eller om man skall göra bäst i att ta det hela med en nypa salt. Vilken nivå bör man lägga förväntningarna?
Sv: Silly Season 07/08
Ambroo (eller någon annan som påstår sig veta): Någon till (långsökt?) ledtråd får du (ni) allt bjuda på...
Sv: Silly Season 07/08
250kg kärlek: Hur är de med Yared Hagos ??
Men en spelsugen modin skulle va bättre
Men en spelsugen modin skulle va bättre
Sv: Silly Season 07/08
Sune: Martin Cibak är på glid bort från Frölunda och ska vara på väg till annan elitserieklubb. Kanske Timrå då?
Sv: Silly Season 07/08
Wayne Gresky: Tussolino tussilago , italienaren ni hade väl massa landskamper. Ett riktigt STORT fynd!
Sv: Silly Season 07/08
250kg kärlek:
Modin har nyss skrivit på ett nytt kontrakt...detsamma gäller Nordgren..
Modin har nyss skrivit på ett nytt kontrakt...detsamma gäller Nordgren..
Sv: Silly Season 07/08
Tvåtallar: Modin är antagligen ingen dum gissning. Om så skulle vara fallet ser jag gärna en mer motiverad Modin än under lockout-säsongen.
Sv: Silly Season 07/08
Bissett19: Läs länken som Ambroo postade istället så slipper vi spekulera om något som är väldigt osannolikt.
Sv: Silly Season 07/08
Någon som vet om Manderville fortsätter med hockeyn? Han blir ju inte kvar i Espoo iallafall...
Sv: Silly Season 07/08
Allihopa:
Det är varken Renberg, Manderville, Sjödin m.fl. som är på gång. Och nej, det är tyvärr inte Svedberg som har fått nytt kontrakt heller. Kan ge en ledtråd....Det börjar med Reto och slutar med Von Arx...
Det är varken Renberg, Manderville, Sjödin m.fl. som är på gång. Och nej, det är tyvärr inte Svedberg som har fått nytt kontrakt heller. Kan ge en ledtråd....Det börjar med Reto och slutar med Von Arx...
Sv: Silly Season 07/08
dr-nix: När ni säger "stort", har ni samma preferenser som vi eller räcker det med att killen gjort en landskamp?
Sv: Silly Season 07/08
hellge: allvarligt?! (skulle inte ha något emot en sådan värvning men förstår inte varför han skulle vilja rita på för Timrå annat än att han tycker att Timrå har något spännande på gång kanske)
Sv: Silly Season 07/08
Peja: Vi inom Tik menar naturligtvis med "Sjödda" vår junior Joakim sjödin...visst släkt med Tommy.
Sv: Silly Season 07/08
Kapten Lindow: Marko Anttila? Pauli Levokari? Marko Toivonen? Ja vilken finne kan det vara?
« Föregående · 877298 · Nästa »