Silly Season 12/13
"Sv: Silly Season 12/13
Tagit otroligt långt tid att presentera en "klar" Vampola. Luktar Niko Kapanen och Timrå över detta (att han var "klar" i media) Eller har han en KHL klausul i typ 2-3veckor och Växjö väljer att inte göra det officiellt förns dess...
Blizzard Svara | Gilla 2012-05-04 16:33"
Annars mörkar växjö bra just nu
Wayne Gresky: Kanske...men hos oss så skulle han få spela tills han spyr.
Kan ju locka.
dr-nix: Det är min känsla oxå.
Montén känner ju han bra dessutom.
Nu rycker ju AIK i honom i o för sig o kanske även HV.
Slänger ur mig en ep länk o fråga.
Kan den här killen vara nåt som 1:e center eller?
Blizzard: Ja en rik jävel för TIMRÅ IK vore inte fel. Men har vi något riskkapitalbolag knutet till klubben? De kan ju få fram en del stålars de med, se på GIFFARNA...
FORZA TIK..............alltid, alltid...........
- Diametern, vikten, antal räfflor på kanten och volymen på en hockeypuck? Man får inte googla, men vi drar en livlina och kör "kontakta någon smart komunity på nätet".
Då kanske ingen bryr sig då han väl kommer :-)
Snacka om självinsikt.
hahaha Växjö alltså...Snyggt oh klaga. Man kanske inte ska kontakta kontrakterade spelare heller...
"jag har aldrig vart med om maken till hantering faktist" /Växjö's VD
"- Jag började få samma smärtor som jag hade i slutspelet med Skellefteå AIK. Det börjar vid höftkanten och in mot magen och tillbaka i ryggen, "
"Men det värsta är att man inte vet vad det är"
Redigerad kommentar
Man får ju liksom välja något och nu behövs poäng moral och kämparanda har vi gått om nu.
Edit: Warg har visst kommit upp i 30pinnar några gånger.
Okej jag är med i ditt spår nu, tror jag....Hm...
Warg som sista, det går alltså inte att få nå bättre....mja okej då,.
Finns det något som säger att Warg ska hit, varför har så många börjat nämna honom på HS.
Redigerad kommentar
hubbenorlen: Vi pratar väl realistiskt om en lirare som kanske har potentialen att agera playmaker i ett ES-lag men som kanske inte fått tillräckligt med istid i sin nuvarande klubb och som kanske kan blomma ut om han får chansen.
Alternativt en kille från en lägre division/sämre liga där han agerar förstacenter och gjort bra med poäng men som är otestad på ES-nivå.
Det finns säkerligen andra scenarion men det är väl i de banorna man ska tänka.
Avgå era idioter!
Synd om Bellissimo. Har han nåt självförtroende kvar när han kommer till oss eller längtar han till ett riktigt försvar o är vråltaggad?