1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615001 inlägg · 6214 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: Vart är målvakten man lånade från Tingsryd? Amatörer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad: Nu kan man få önska att våran kanonbestyckade finnlandsfärja=jalle får ett läge på den där dåren som körde över Brattström o sänker honom!!!😣😣😣

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{7804}: vilken jävla repris tittade du på?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Fruktansvärt med Brattström!!!!
Stäng av fanskapet resten utav säsongen och 150 000 i böter!!@

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad: Sexfingrars laget förnekar sig inte!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad: han skyllde dessutom ifrån sig i pausintervjun. Han försöker fan inte ens stanna.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad: hoppas Jallas kör över skithögen

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
FH - avdammad:

Kolla på reprisen. Söderlund blir faktiskt hakad och kan ej svänga undan.


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
EXPLORERSMÅLAND: Den där idioten orsakade alltså en hjärnskakning för Brattström. Hoppas att han blir avstängd en lång tid.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
EXPLORERSMÅLAND: Befarad hjärnskakning på Brattström. 😡

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
JonteD: Brattström skadad, VILKEN JÄÄÄVLA MARDRÖM, mår illa.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
josha840:
Lite ironi måste man överleva!
Vi har nästan HELA pp kvar i andra...
1-1 kan komma...
Vi spelar bra ikväll tycker jag...
Vi har farten och spelar enkelt i egen försvarszon.
Detta är ju träningsmatcher inför vad som komma skall!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: Djuse har en bror som är en framgångsrik travtränare.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
EXPLORERSMÅLAND: Haha vilken match kollar du på?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
EXPLORERSMÅLAND: inte ok. Hade jag inte sett matchen själv har jag blivit asglad och lurad.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
1- 1...
SKÅL TAMJEFAN!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: Måste dock säga att Östersundsfostrade Djuse i Saik är en förjävla bra back alltså.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Kulltorp: lika bra det, Lillen Berglund gör ju inte mål på öppen kasse ens.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Kulltorp: Jag hade inte heller passat om jag sett Berglund med ett öppet mål om jag hade bra skottläge själv.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Boyce / Berlund alltså.
Båda är lika bra på dåliga avslut...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: Boyce bränner bästa chansen. Solklar passning till Berglund hade gett öppet mål..men nejdå..skjut själv i magen..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Öndulat: ”Fulefteå”

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: känns verkligen som det ligger något i luleåplankets anklagelser om att saik spelar fult.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Webmaster: Ajaj, hur gick det med Dansken?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: där försvann Madsen från kvalet,,par revben som rök

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Mattsson skadad!!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Skellefteå AIK - Timrå IK 1-0

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: håller med! Tycker druggels och Larsson känt stabila tillsammans. Kompenserar varandra bra

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
roger_sundsvall: Undra om man inte skulle spela Hålarssa med Druggels och Falk med Nielsen istället, känns som det skulle jämna ut backparen lite...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Öppna landskap!!!
FALKEN!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
olyckligt 1-0
tycker vi spelar BRA

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Brattislava ser het ut ikväll!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: oj oj oj vad vi saknat Wedda

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
bar mofftak: man kan känna här i gubbfåtöljen att hela laget lyfter bara genom att Wedin är med,

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Reign in red: Man kan inte annat än att säga wedda ser vass ut!! Som en hel byrålåda me samurajsvärd!!😂😂

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: Allt blir så mycket bättre när man har en spelare som kan skapa yta till sig själv!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Tikkare: Man kallas ju inte för World Cup Wedda för inget!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
TIK-Lund: fan va bra han är Wedin

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Skellefteå AIK - Timrå IK 0-0

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Reign in red: ska få barn tror jag

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Är Collberg skadad igen??

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Öndulat: Undrar om vi ska sjunga elr tänka oss är en frälsare född om wedda efter matchen!! Man hoppas att han få vara hel!!😎😎😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Öndulat: Med några fler rundor i motionsspåret på försäsongen så! 😁

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
{8179}: han behåller vi till nästa år tycker jag.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Matsg: Med 13 matcher mindre än dom på plats 1-3 samt 10 mindre än plats 4.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Matsg: Högre hitrate än O Engsund oxå

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Hälge: Janne Jalasvaara femma i SHLs tacklingsliga!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2019-03-07
Vi ska inte tro på underverk när Schedin ställer grickorna på isen Kärnkraft Arena i Skellefte ikväll!!
Vi gör vårt bästa iallafall!!!
Ett par rejäla rackabajsare..
Det är ju helg för tusan!!!
Älska Timrå IK i vått och torrt ALLTID ❤


« · 1954407 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer