1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Inkompetenta domarjävlar

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: tar den ens?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Hellre de än tilbaka draget!!😎

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{10718}: Drar han landers klubba i nyllet på sig själv eller såg jag fel ??

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Räknar ju inte med annat. Med såhär många chanser i PP som de får så måste det ju smälla bakom oss.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zåsse klubban: Dom har specialstuderat Premier League domarna

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Orkar inte med den där jävla domarnivån! Vilken jävla skandal. Avgör kanske ett helt slutspel med miljoner i potten. Dra åt helvete.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Såhär dåligt har jag inte mått under hela säsongen

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rallarn: ja, det finns ingen heder alls i kusinbyn

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Smokey: 5 plus game på domarn tack.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Jag klarar inte att ha ljudet på!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Jävla Marklunds. Börjar förstå Löven mer och mer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Domarna är SAIK:s motsvarighet till våran Svensson när det gäller att trötta ut motståndare.

Äckligt.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Juel är våran kejsare

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Juel räddar oss igen. Bara 1 min kvar nu. 1p vore guld värt.

Kämpa!!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Lär bli en turstuds med 2 sekunder kvar. Jag har sett sånna här matcher förr..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Domarna har internmöte nu om dom kan hitta något som kan få Juel i utvisningsbåset...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Hållander gör återigen en medioker match?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Snacka om målis!!!🇺🇿🇺🇿🤣(Så e han ju släkt me jag) !!🤣🤣🤣🤣🇺🇿


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Phuuu
Tack minst 1pinne

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: 1p klart! Så viktigt och underbart!


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Smokey: Japp. Domarn kommer hitta en 2:a på Juel för "spelförstörande moment" med motiveringen. "Så het så isen smälter".🔥🔥🔥

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Känns som en seger

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rip Kirby: Den poängen smakar!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rip Kirby: tacka hockeygudarna och hata zebrorna...

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Smokey: han fick matchstraff nu bara för att ..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Rip Kirby: 1 poäng som känns 3! Viktigt!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: tack för poängen Juel.. kan övriga leverera en poäng de med tro


Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Bonus 1 poäng minst men utan Juel..han rädda oss

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
En oerhört viktigt poäng 👏👏👏
Nu ta vi bonusen 💪💪💪

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Skellefteå, enda stället där suspensoar är ersatt med tampong

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Ojh-Ajh: Minst 1 poäng. Bra som faan

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: de får nog vara kreativa och tänka utanför boxen, kanske underkänna en räddning som borde bli mål , och så döms mål ;-)l

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: Hållander kan knappast vara riktigt 100...

Vi skulle behöva fixa topp 6 och låta honom några till vila upp sig.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
roger_sundsvall: De åker rätt igenom hela Kosovo!!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Förutom att man klarade 0-0 så gör man en dålig tredje period.. det.är Juel som räddar oss..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Är inte Juel aktuell för landslaget snart så vet jag inte

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Smokey: ser ut som han saknar lite explosivitet just nu

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Vi brukar inte vinna på straffar tyvärr

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Tim Juel är helt klart Timrås enda spelare som presterar ikväll.
Om det ska bli ett slutspel som varar mer än 3 matcher så måste det hända saker i powerplay.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Peacedog: Juel stoooor hjälte!!! Resten får fan skärpa sig, vi måste ju steppa upp som lag nu...Straffar nu suck..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Krokmaster: Vi ser då mycket tröttare ut än Skellefteå. Skit samma nu är det straffar!

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Börjar fundera på om alla verkligen är helt friska i laget. Lite halvlåg energi på vissa..

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Erre92: "Muskelbristning" i låret?

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Straffar vinner vi aldrig, men sett till matchbilden så får man fan vara nöjd med 1 poäng.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
erathoo: Låt Wedin, Kapanen, Hållander, Walli, Pettersson lägga straffar

Juel rädda oss 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
BaraTikare: tror inte han är hundra kry.ingen fart å ser ut att bli trött

« · 2833185 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer